הדרך הנכונה לטיפול בעדשות מגע

הזנחת התחזוקה של עדשות המגע שלך עלולה להוביל לאי נוחות, דלקות עיניים ופגיעה בראייה!

במדריך זה, נלווה אותך שלב אחר שלב באיך נכון לטפל בעדשות המגע שלך, ונבטיח לא רק שמירה על העדשות אלא גם שמירה על בריאות העיניים שלך.

1. בחירת הסוג הנכון של עדשות מגע:

לפני שצוללים לשיטות טיפול, חיוני להתחיל עם הסוג הנכון של עדשות מגע. התייעץ עם רופא עיניים שלך כדי לקבוע אם עדשות יומיות חד פעמיות, דו שבועיות, חודשיות או שנתי מתאימות לאורח החיים ולצרכי הראייה שלך.

2. לשטוף ידיים היטב:

שטפו תמיד את הידיים במים וסבון עדינים לפני הטיפול בעדשות המגע. שלב זה חיוני כדי למנוע העברת לכלוך, חיידקים ומזהמים אחרים לעדשות שלך ובסופו של דבר לעיניים שלך.

3. השתמש בפתרונות ניקוי מומלצים:

לעולם אל תשתמש במי ברז או ברוק כדי לנקות את העדשות שלך. במקום זאת, בחר בתמיסות המומלצות לניקוי עדשות מגע. עקוב אחר ההוראות שסופקו על ידי רופא עיניים ויצרן העדשות כדי להבטיח חיטוי וניקוי נאותים.

ניתן לרכוש אצלנו תמיסת חיטוי איכותית – לחצו כאן לרכישה

4. הקפידו על שגרת ניקוי קפדנית:

פתחו שגרת ניקיון והקפידו עליה. בין אם אתם מרכיבים עדשות חד-פעמיות או עדשות ממושכות, ניקוי צריך להיות חלק קבוע משגרת היום יום שלך. ניקוי מסיר משקעי חלבון, לכלוך וחיידקים המצטברים על פני העדשה.

5. טפל בעדשות בזהירות:

בעת טיפול בעדשות שלך, היה עדין. הימנע משימוש בחפצים חדים או בציפורניים כדי להסיר אותם מהמארז. טיפול גס עלול להוביל לקרעים או שריטות, לפגוע ביעילות העדשה ולסכן נזק לעיניים.

6. החלף את נרתיק העדשה שלך באופן קבוע:

נרתיקים לעדשות יכולים להכיל חיידקים ופטריות, ולכן חיוני להחליף אותם באופן קבוע – באופן אידיאלי כל שלושה חודשים. נקה את מארז העדשות שלך מדי יום, תן לו להתייבש באוויר ואחסן אותו הפוך כאשר אינו בשימוש.

7. פעל לפי לוח הזמנים המומלץ ללבוש:

היצמד בקפדנות ללוח הזמנים המומלץ של הרכבה של עדשות המגע שלך. בין אם מדובר בעדשות יומיות, דו שבועיות או חודשיות, חריגה מזמן הלבישה המומלץ עלולה להגביר את הסיכון לדלקות עיניים ואי נוחות.

8. הימנע משינה עם עדשות המגע שלך:

אלא אם כן רופא עיניים יעץ אחרת, הסר את העדשות לפני השינה. שינה עם עדשות מגע מפחיתה את אספקת החמצן לעיניים ומגבירה את הסיכון לזיהומים וסיבוכים.

לסיכום:

טיפול בעדשות המגע שלך אינו רק הבטחת ראייה ברורה אלא גם שמירה על בריאות העיניים שלך. על ידי הקפדה על נוהלי הטיפול הנכונים המפורטים לעיל, תוכל ליהנות מהנוחות של עדשות מגע מבלי להתפשר על בטיחות העיניים. זכור, כאשר יש לך ספק, התייעץ עם רופא העיניים שלך לקבלת ייעוץ מותאם אישית.

זכור, זהו מדריך כללי, ותמיד חיוני לעקוב אחר ההוראות הספציפיות שסופקו על ידי איש מקצוע הטיפוח שלך ויצרן העדשות.

דילוג לתוכן